środa, 21 grudnia 2011

Śnieżny poranek!

-Mama! Paaa! - obudził mnie radosny okrzyk mojej siostrzyczki.
Podniosłam ślepia i wyjrzałam za okno a tam.... bieluśko! Jakieś 15 cm śniegu! Uwielbiam pierwszy śnieg, jednak breję po nim już nie. Ciekawe, czy taki stan pogody utrzyma się do Świąt. Oby.


A tymczasem kochane moje kobitki, 
które regularnie odwiedzam i ci, którzy tu zajrzeli 
- życzę Wam spokojnych, 
przecudownie rodzinnych Świąt Narodzenia naszego Boga. 
Żeby ten czas był maksymalnie radosny i cieplutki. 
:)

2 komentarze:

  1. no, no, ale zdolniacha z Ciebie ... urocza torebeczka :)))
    no nic się nie pochwaliłaś, że szyjesz ... oj,oj :)
    Kochana, jakbym mogła Cię prosić ... usuń weryfikację obrazkową przy pisaniu komentarzy ... wkurza mnie to i innych ... masakra to odgadywanie napisów:) sama dziś to usuwałam !!! Tutaj masz wskazówki jak to zrobić: http://tworzymyinaczej-pl.blogspot.com/2012/02/mowie-nie-weryfikacji-obrazkowej.html
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Aniołek za wpis:)

    Ok - z pewnością zaraz się zajmę tymi niecnymi weryfikacjami :]

    OdpowiedzUsuń