sobota, 10 grudnia 2011

Pierwszy..

To jest wprost irracjonalne i nieprawdopodobne, żebym ja założyła bloga! I to nie o jakichś pozamedycznych przypadkach objawień religijnych czy nieudokumentowanych przejawach obecności cywilizacji pozaziemskich, ale o ... 
No właśnie - o czym ja tu będę pisać?
..o moim Domu, który będzie niebawem, i o którym marzę już mnóstwo czasu siedząc z M. w ciasnym pokoiku w bloku..
..o tym, co dla tego Domu chcę stworzyć i co już stworzyłam i leży gdzieś w kartonach - czeka na swoje miejsce..
.. o rożnych różnościach, które powstają spod moich niezgrabnych palców..
.. i o mieszkańcach naszego przyszłego domu, którzy już czekają, by móc ogrzać się zimową porą przy kominku :)

Zatem do zobaczenia w kolejnych postach, na kolejnej herbatce w Leśnej Chatce:)


 

1 komentarz:

  1. pisz kochana o wszystkim ...
    co kochasz, co lubisz, co Cię raduje i co smuci!
    pisz o sobie - zauważyłam, że artystyczną duszyczkę masz ... twórz i chwal się swoimi pracami ... wierz mi to miłe uczucie podzielić się nimi z innymi :)
    pisz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam cieplutko :) i spełnienia marzeń życzę - domku wymarzonego i szczęścia dnia powszedniego :)
    buziole :)

    OdpowiedzUsuń