wtorek, 5 lipca 2016

Nowe, nowe..

Nadchodzi Nowe
Nowe zmieniło schemat działania, schemat budowo-remontu i całego życia. Nadchodzące Nowe spowodowało zamieszanie, zmianę priorytetów a także zastój na blogu. 
Trzeba bowiem było odrzucić kończenie kuchni, salonu i całej reszty, a zająć się.. tym:


















Owszem, zmienił się również mój obwód i to drastycznie:


 A małe Nowe będzie z nami już za 7 dni! 

Ze stresu poczyniłam z M. troche łazienki:
 

Tyle z newsów. Więcej zdjęć niż tekstu - czas, czas... goni! 
BU!
Strach!
 Co to będzie.... ??

A tu jeszcze upały...
 

12 komentarzy:

  1. ale pięknie, Tymek będzie oglądał ten kolorowy mały świat już niedługo.. ślicznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Dałaś radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, czekałam na te zdjęcia i byłam bardzo ciekawa jaką magiczną krainę ujrzy maleństwo po powrocie do domu :) Jak zawsze jestem pod wrażeniem zarówno wystrojem, jak i wszystkimi uroczymi ozdobami (zapewne własnoręcznie wykonanymi przez mamę).
    Oczywiście trzymamy wszyscy kciuki za Ciebie i Tymcia :* - Zaborówiec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie wiedziałam, że Zaborówiec też mnie widzi :)
      Dzieki za kciuki - mocno się przydadzą bo strachów dużo :*
      Pozdrawiamy!!

      Usuń
  4. Pieknie wugladasz z brzuszkiem:-)trzymamy kciuki za Was :-***pokoik piękny reszta domu tez:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wugladasz z brzuszkiem:-)trzymamy kciuki za Was :-***pokoik piękny reszta domu tez:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. znajoma z neta8 lipca 2016 12:19

    ojejku,ile pracy trzeba było włożyć ,by ze strychu zrobić takie cacko, podziwiam i gratuluję...:):)czekamy na dalsze fotki i relacje ..może tego nowego członka rodziny...:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Troche musieliśmy się nazginać, ale jakoś poszło :D. Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. znajoma z neta15 lipca 2016 05:28

      no już wiem..wiem.. nowe jest w postaci synka,,,gratuluję:):)czekamy na fotkę,uchylenie rąbka tajemnicy...

      Usuń