piątek, 7 grudnia 2012

Porządna ta zima :)

Za oknem biało. Wróble rozwalają mi styropian na ociepleniu żeby robić sobie gniazdka :P
Zima pełną parą. A taką zimę lubię - białą, porządną, mroźną. Mniam ! :)


Taką o:


A ja sobie siedzę z gorącą herbatką w termosie i dłubię kartki Bożonarodzeniowe.





 
Muszę przyznać, że wzięło mnie okrutnie i poczyniłam w ten sposób 32 kartki w ciągu 3 dni! 
Jak dla mnie to rekoooord, zwłaszcza, że wczoraj cały dzień czyniłam mniej artystyczne przedmioty, jak na przykład stelaż okienny:

A nasza chata w obecnej chwili napawa niezbyt przytulnie niestety:



Pozdrawiam Bajzloovooo ;) 

 

1 komentarz:

  1. cudne karteluchy Moniś !
    32 sztuki w 3 dni ... jestem z Ciebie dumna !
    a chatka Twoja ... kochana, wszystko w swoim czasie !
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń